30.9.02

Måndag morgon, eg har stilt klokka på halv sju. Eg har planer om å gå på forelesing kvart over åtte. Men nei.
Det regna, heilt enormt, så eg ombestemte meg. Sov til halv tolv, eller noko slikt. Stod opp, las aviser i nokre timar.
Er trøtt, har litt vondt i halsen.

Herregud, kor vert det av pengane mine? Dei forsvinn som aldri før.

Klarar ikkje skriva noko no. Skal ned i byn, kjøpa busskort. Skal kanskje gå på fancy klesbutikk, shine/fatback, og sjå på dødsfin dongerijakke. Den fins her, og er aldeles super. Men sikkert dyr.

I kveld skal eg på kino, på Cinemateket, og sjå 7 samuraier. Det dumme er at eg ikkje har nokon å gå med! I går såg eg Ghost World aleine, og det er IKKJE det same. Såh, dersom nokon er i Trondheim i kveld og har lyst å gå på kino med meg klokka halv sju, plis gje lyd. Det skal vere mottaking med servering av sushi føre filmen.

Ingen kommentarer: