26.9.02

Om har setningar i dag ugrammatiske hatt språkvitenskapen eg.
Blogger er ei rompe.

I går kveld skullle Sigrun og eg eigentleg på Knullekurs på samfundet. Det var diverre avlyst. Og me som hadde gledd oss slik til å sjå om det ikkje skulle vere ein praktisk del! Sukk. Dessutan køyrde ein buss forbi og spruta oss supervåte, nett slik som alltid skjer "når ingenting kunne bli verre" i amerikanske seriar og slikt. Me gjekk og drakk litt øl, hadde ikkje lyst til noko anna.

Då me kom heim såg me det nye musikkprogrammet til nrk. Det handla om turneane til Gluecifer, som drakk & røyka kvar dag og sov i bussen, Ephemera som var utruleg søte og pikete og drakk rusbrus i england, og Sondre Lersj som er charmerande og legg seg tidleg i Frankrike.

Eg har nett fått ei melding på min mobile telefon, som fortalde meg at ein cd eg tinga hjå Morty Black (ein nokså ny musikkbuttikk i stan), filmmusikken til "Hedwig and the angry inch" er komen! Jesss, då vart eg fornøgd, eg vonar eg får tida til å henta den etter forelesing i dag.

Ingen kommentarer: