6.9.02

Rart, men nokså vittig, når nokon plutseleg sitt ved sida av meg på datasalen og leser på Svein si side. Frekk som eg er, bruker eg nemleg å sjegla på skjermane til dei andre på datasalane. Og så går ho vidare til Sjur si side, og så viser det seg (eg spør jo då, sjølvsagt) at dette er ei nettdagbokdame!
Rart.

I går hadde eg ein skrekkeleg og grusom og forferdeleg kjip dag. Eg bante masse i går. Men det ser ikkje så fint ut å banna her, dessutan har eg ikkje behovet lenger.
I dag går det derimot mykje betre, utanom regnet som hindrar meg i å sykla, og eg føler meg frisk og glad og superklar til å skriva oppgåve om Platon.
Eg må gjera da sjølv, for nokon ville ikkje fråta meg verdiful skrivetrening med å skriva da for meg. Ikkje ein gong mot naturaliabetaling!

Uansett. Eg skal straks på førelesning, og i kveld skal eg til Oslo att. Så det vert nok ingen Samantha Fox konsert på meg i kveld. Jahajajajajaja.

Ingen kommentarer: