13.9.02

Datamaskiner! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Eg trykker superhardt på tastane berre for å ta igjen. Eg skulle ynskja det gjekk an å BANKA maskinene, for i går og i dag har dei ikkje gjort anna enn å fåkka opp i Platon-oppgåva til meg og nokre Gløs-gutar som eg er på seminar med. Men no er oppgåva levert, og eg er i grunnen ikkje så sint lenger(som før idag, sjå post over. Den havna der oppe på grunn av nokre tekniske problem). Men litt aggressiv, ja, for tastane er treige.
Iallefall for treige for meg, for eg skrive nemleg supersupersuperfort.

Eg saknar chatting! Eg har ikkje hatt slike lange, spanande internettsamtalar med menneske eg ikkje kjenner på ekte sidan eg flytte hit. Til gjengjeld har eg jo møtt ein del folk på ekte då, og dersom eg måtte velga hadde eg nok kanhenda vald dei ekte folka. Det er ikkje nett slik at eg grine, men eg saknar da litt. Chattinga altså.

Elles kan eg melda at da er haust.

Ingen kommentarer: