2.9.02

Det er riktig artig å lese om same kveld frå fleire vinklar!

Eg har og laga slike bøker det vert snakka om. Nokre av dei vart produsert på ungdomsskulen, og det kan nok seiast at dei, visuelt og innhaldsmessig, hadde eit litt anna uttrykk enn denna. Litt meir pyntete.
Dei litt seinare bøkene, som eg er meir nøgd med enn u-skulekladderiet, var fylte av ting som kinobillettar, bilete av auger, av munnar og diverse. Men eg kladdar lite med tusj.

I kveld skal eg på capoeiratrening igjen. Nett når eg er kvitt gongsperren, så skal eg påføra meg ein ny!

Mo dlsø fr gå djå kbs dom dkrjt frtdom rin åøsddrtrt gomhtsmr øoyy broø o gptøsjøf yoø ysdyysyitry m¨t rhom lsm ypivj- eller korleis det går dersom fingrane er feil på tastaturet. Lenge leve Bjørg Steen som lærte meg touch!

Ingen kommentarer: