1.10.02

Eg var vel teit som trudde det skulle gå bra å få billettar same dagen til ein film eg burde visst ville vere populær. Herregud. Det vart iallefall ingen samuraiar på meg i går, enno om Sigrun hadde bestemt seg for å melda seg inn i filmklubben og bli med. Men fyfaen og nei. I staden gjekk me heim og lagde frossenpizza til middag, og såg muldvarpen og buffythevampireslayer og shait på tv. Det var ei dårleg dårleg erstatning.

Me vurderte ei stund å sjå Lilja 4-ever, men fann ut at me var for trøytte.

Straks skal eg treffa Sigrun i kantina, og me skal ete våre tørre skjever. Eg har lyst på yoghurt, men etter sjokket av å sjå saldoen etter å ha tatt ut pengar i stad hindrar meg i å ynskje å kjøpe noko som helst. Eg kan berre ikkje fatte og begripe korleis det går an. PLUTSELEG har eg nesten ingen pengar att, og det er heilt på jordet. Og det verste er at eg ikkje såg det kome i det heile.
På to dagar har eg gått frå tanken "hahaha, eg har massemasse pengar" til "oi. shit. eg har jo nesten ingenting att"

Kan det ha noko å gjere med at eg har kjøpt 11 cdar, gått på 4 konsertar og sett 5 filmar den siste månaden, brukt over tusen kroner på ikea, kjøpt seng, sykkel, tre gensra betalt husaleige, drukke øl minst tre dagar i veka, så må ein kjøpe mat heile tida...

Ingen kommentarer: