4.10.02

Eg aaaaangrar at eg ikkje åt frukost før eg gjekk. Eg kjenner det no. Det var ein jævlig dårlig ide, for å seie det som det er, med eit litt stygt ord.

Eg er jo sjuk då, så då sigrun ville drikka seg full i går, ville eigentleg ikkje eg. Men så kjøpte me whisky, for da skulle vera so bra for halsen. HÅH! Me gjekk på kino. Me hadde med whisky i ei lommelerka me fekk låna av Bjørn, som me bur med. Men filmen eigna seg dårleg til å pimpa whisky (det var dessutan litt dårleg), så me lot det vera, og fokuserte mest på den dødsfine filmen, Afterland.

Etterpå drog me hiem og var der litt og drakk meir whisky, så gjekk me ut, på ein veldig ekkel utestad med ekkel musikk og damer som danste på bord og slanga seg mot stenger. Fysjom. Eg, Sigrun, Henning og Askild skreiv 7 kort til Ragnhild som eg posta etterpå. Det var det gøye.

I dag stod eg opp klokka sju for å henta Mie på stasjonen! Mie er her! Det er veldig bra. No skal eg på seminar og so skal eg treffa henne. Eg burde ha ete/sove litt. Æshjbæshj.

Ingen kommentarer: