29.5.08

Take a walk on the wild side!

Det var ikkje lov å hekla når ein var eksamensvakt, men eg gjorde det likevel! Rebell! Og det tyder sikkert at det ikkje var lov å lesa 400 sider av Stieg Larsson i går heller, og det forklarer i sofall dei stygge blikka eg fekk frå mine med-eksamensvakter KåreValebrokkLookALikeLady og Johnny Johnsen (hovedvakt). Ungdomen no til dags!

Eg las i dag og, denne regelbrytinga tek heilt av. Ei vinterreise las eg, 117 sider,og det var veldig gode sider. No veit eg ikkje kva eg skal gjere. Handle for så å ete? Ligge i sola med hekletøyet? Ligge i sola med Vinterreisa? Sitje inne og sjå fjernsyn?

Marthe Julie
, som også har flørta litt med ein forsmak på pensjonisttilværet denne veka her sendt meg ei slik utfordring. Eg har ikkje tenkt å fortsette kjedebrevet, for eg er ikkje noko plaga med urinveisinfeksjon, men likevel: Å skrive sitat frå bøkene ein les kan jo vere veldig fint. So eg skriv noko fint frå Ei vinterreise. Av Ragnar Hovland. Dette som eg skal sitera er på side 70, og finn stad i Egypt:

"Korleis kunne Israelsfolket traske rundt i 80(!) år i Sinai-øydemarka? Det er berre fjell der, så vidt eg kunne sjå frå flyet. Ikkje rart dei murra mot Moses og laga seg ein gullkalv."

Ingen kommentarer: