1.5.08

"Med hjartet i handa" skulle ein kanskje tenke "det må handla om å skriva om heile vegen fram til si inste grind utan å la ein einaste privat detalj vera skjult."

Og det kan ein jo ikkje akkurat sei om denne bloggen. MEN! Eg tenkjer faktisk mest på våren, været og kva eg lagar til middag for tida. I dag til dømes, har eg bakt ciabatta, planta om småplantene som er komne av frøa eg sådde for ei stund sidan i størrwe potter og laga middag. Fisk til middag! Og, med hjartet i handa: eg blir utruleg tilfreds av å baka og laga middag og sysla med plantene når sola sin og eg er så glad.

Eg er spent på hausten, for uansett kva det vert so skal eg gjera noko anna. Eg skal ikkje jobba i slik ein "levere"-jobb der eg kjem, gjer det eg skal og går att. Eg skal bruka hovudet til hausten, eg skal pressa tankane og utfordra meg sjølv på måtar eg ikkje har gjort sidan eg var leiar på Samfundet. Og det var i 2006! Tenk om hjernen har stivna og eg ikkje er så klok og flink som eg var før!
Er det rart eg blir heilt skjelven og vender tilbake til kokebøkene?

Ingen kommentarer: