7.5.08

Før tøffa eg meg alltid med at eg turde å plukke brennenesler utan å stikke meg. Men eg hadde berre lært meg det enkle trikset med at det kun er streif-røyrsler som avgir gift, og dimed svir, og at eit fast grep om stilken ikkje ville svi eller lage blemmer. Eg lurer på om nokon av mine vener og kameratar frå barndomen hugsar kor tøff eg var til å plukke brennenesle utan hanskar eller frykt.

I dag brukte eg hanskar, men det var fordi eg måtte plukke 150 gram nesler. Det er nesten 10 liter! Luftig mellom, men likevel. Det vart hanskar. So koka eg suppa, og det var godt. No leikar me med tanken på å plukka posar på posar med nesler og frysa ned, slik at me kan servera brenneneslesuppa under den litterære hendinga på årets fjøsfestival. Det hadde gjort seg.

Dersom du og venene dine brått skulle byrja å lura på kva dei 12 læresveinane eigentleg heitte, og so kjem du berre på 8 som ganske sikkert var med, so finn du dei resterande 4 på wikipedia sjølvsagt.
Og hvis du finn fram bibelen for å kose deg litt med den, slik Gis gjer no, så finn du kanskje der det står i Matteus: "Den som ikke er mot oss, er med oss". Og so kan de vurdera om de likar Bush eller Jesus sin versjon best. Eg held ein knapp på Jesus.

Ingen kommentarer: