20.5.08

I dag sykla eg i ein fei til postkontoret. Det sprutregna, og sykkelen eg sykla på hadde ikkje bakskjerm, so etter tre meter var eg full av søle og sprut oppover heile ryggen. Men mest på ræva. Det var ikkje flaut inne på postkontoret heller, for eg måtte forta meg og rekka postgangen. Hvis eg ikkje hadde gjort det er det ikkje sikkert eg hadde hatt ein einaste plan til hausten nemleg, for omslagsarket til opptaket skulle eigentleg vore sendt i går. Men eg ringte i dag, og det skulle gå bra å senda i dag sa ho. Og det bør det, for hvis ikkje veit aldeles ikkje kva det skal bli med meg.

Dagen var litt dårleg sånn sett, men litt festivalplanlegging* for sommaren rundt heimelaga asparges- og fennikelsuppa og VELDIG GODT NYTT på sms gjorde susen. Og om lag på same tida letta skylaget, so eg kunne lesa Kraftsentrum i kveldsolsstrålar.

No lagar kjærasten rundstykker og eg lurer på om eg skal gjera noko hjelpsamt (som oppvask) eller noko deilig (som å lesa Stieg Larsson i gyngestolen som er komen opp frå kjellaren.)

*Gamal side, forelda informasjon.

Ingen kommentarer: