22.6.02

Trygt og godt i kvardagen.

I går hendte noko bra. Noko anna, som eg ikkje fekk med i den særs hæppi-kæppi posten frå i går. Det ringde nemleg ein ung mann i går, med eit strålande godt tilbod.
Eg og Sigrun, venniken eg skal bu med i Trondheim, har nemleg lagt ut annonse på hybel.no, og det hadde denne unge mann sett. "Eg trur eg har hus te dåke" sa han, "Hæ, kødda du?" var min umiddelbare reaksjon.
Singsaker er staden, addressa er faktisk MARIstueveien, og berre det er nesten nok for meg. Plassen høyrdes bra ut, prisen superbra, og i dag har Siggen si mor (som er i Tr.heim desse dagar) vore på visning. "Ta han om dåke får han!" var hennar råd.

Åh, dersom me får den leiligheta skal eg verta så glad! Tusen steinar til fell frå hjarta mitt då! Dersom me får han skal dei tre gutane som bur der få ei flaska heimalaga sider av pappa, og eg kan laga middag til dei i ein månad! Eg lovar!

Ingen kommentarer: