23.6.02

Littegranne skrift, før eg må venda attende til pakkinga.

I natt sov eg dårleg. Søster, (12) (13 om fem dagar) sov i natt i telt i hagen saman med to venninner. Eg søv i kjellarstova. Der er vindauga omlag ein meter over bakken. Fire meter bortanfor stod teltet. Klokka kvart på tre, då telt-bråket framleis heldte meg vaken, då ropte eg og bad dei halde kjeft. Arg. Pappa sa eg skulle sjå på det som opptakten til Roskilde, men hallo? Det handlar om kva ein er innstilt på, ikkje sant, og eg er sjeldan innstilt på at trettis-jenter skal fnise meg vaken halve natta.

Elles har eg rydda og vaska klede i helga. Og planlagd teaterverkstaden til sumarleiren. Og planlagd pakking. No straks kjem onkeltantemormormorfarogfetter på besøk, alle (ja, fetter på 11 og) med formaningar om at eg må passe på meg sjølv og bekymringar over korleis det skal gå med stakkar meg som må reise heilt aleine heilt til Danmark!

Eg berre gler meg.

Ingen kommentarer: