13.2.02

HØGASTE: I fjor sommar gjekk eg fjelltur i italienske alpefjell som var 6000 meter og noko. Det var høgt og fint. Ellers er eg stadig høg på livet og lukka, hahahaaaaa

LAVASTE: Eg har ein gong, eller nokon gongar nekta for å ha gjort ting eg faktisk har gjort. Det er i grunnen ganske lavt, iallefall svært lite eksistensialistisk. Det flataste eg nokon gong har vore....det gidd eg ikkje fortelja om.

VÅTASTE: Eg likar ikkje regnklede, så i løpet av vidaregåande vart eg ofte ganske våt når eg måtte gå ute. Heller våt enn allværsjakk, det var min policy. No for tida går eg ikkje ut når det regnar.

LENGSTE: Utveksling til Salvador, Brasil då eg var fjorten. Det var kjekt

KOR: Danmark, England, Irland, Tyskland, Austerrike, Italia, Ungarn, Brasil, Tenerife, Færøyane

Ingen kommentarer: