10.2.02

Dustesjur kallar meg for vår alles søte lille Mari, og påstår at eg er fjortis. Han er den mest arrogante eg kjenner, og då eg i dag kjenner meg litt redusert, litt sart og tander, kjenner eg at eg blir sur på sjur. HAH, det rimte. Eg gidd iallefall ikkje å besøka han når eg skal til Skottland for han er skikkeleg dum.

Bakfylla er urkjip. Skjelving er urkjipt. Sterke lys og skarpe lydar er urkjipe.

Eg veit ikkje kva presumptivt betyr. Men eg har litt hove igjen, og "to presume" betyr å anta. Då betyr det sikkert antakelegvis. Lunkent inntrykk av Nils ? Han var iallefall veldig veldig full. Det var igrunnen eg og, så eg veit ikkje kva me snakka om, anna enn at me skulle sjå Ghost World i lag.

Syster mi har besøk av ei drittvenninne som har mobiltelefon. Ho får meldingar heile tida og det BRÅKAR.

Ingen kommentarer: