29.6.06




Sommaren 2006 - Prosjektsommaren!

I dag har Astrid og eg laga prosjektet Tjukk- og Bleikholmen. Da går ut på at me skal få betre kondis og bli brune. Det er eit problem, og det er at me ikkje kan laga noko opplegg for begge to der ho får betre kondis, for ho speler jo fotball og joggar og sånt, so ho er vel omlag på det nivået eg berre kan drøyme om å kome opp på i løpet av ein sommar. Men betre skal da bli!

I dag gjekk me til Bankfurua (sjå bilete) i eit smertefullt høgt tempo halve turen. Det skal me fortsetja med. Tur til Bankfurua i snakketempo gjev 1 poeng, høgt tempo gjev 2 poeng. Kraftlagshytto: 5 poeng, og sjølvaste Botnavatnet: heile 15 poeng. I juli skal me gå minst 10 turar, då skal du sjå me blir brune og at kondisen piplar fram av musklane.

No ska eg skriva enn setning sånn såmm da vatt om eg skreiv Ravi-nårsk. Eg skrivkje sånn te vanle åg da e kanskje lika grett nårr eg ser nøye itte og tenke meg omm. Før eg legge meg ska eg legga ut ei lenka te ein fin sång som minna omm ein fin serie såmm eg likte døttsgått før, nemli SHAGMA. Da e piratsången.

Ingen kommentarer: