26.6.06

Den snille og kule Maria spør etter sunnhordalandsforfattarane, Eller sunnhordalandssurrealistane om du vil. Google er ikkje hjelpsam i dag. Eit forsøk på ein prat med far min, bibliotekaren, fører til følgande resultat:
Ragnar Hovland
Einar Økland
Rune Belsvik
Per Olav Kaldestad
Atle Nilsen
Og ei dama som han ikkje hugsar namnet på.

Hans Sande er ikkje med, seier pappa, sjølv om bur i Sunnhordaland og har skrive praktverk som til dømes "Fiskepuddingen Pim på nye eventyr". Moglegeins barnebøker ikkje tel som surrealisme.

Medan eg har skrive dette har far min, mor mi, syster mi og ein kompis av far min forsøkt å innstallera parabol i huset vårt. No har dei omsider lukkast (og skrudd av tv og gått ut i hagen for å nyta sola før ho går, sjølvsagt). Ein ting som ikkje lukkast meg særleg godt var å få noko ut av far min. Kven kalla dei sunnhordalandssurrealistane? Når var dette, var det ein glansperiode for slik forfattarskap eller har det vore jamt over? Skreiv nokon av dei nynorsk?

Ein ting far gadd å meddela meg før han stakk var at eg tok feil på stavinga. Dersom eg googlar sunnhordlandsforfattarar med berre ein a i hordaland finn eg følgande liste. Er då alle desse surrealistar. Eventuelt surrealistane? Må eg studere lit.vit. for å få klarheit i dette, eller held det at Maria gjer det?

(Dersom nokon lurer på korleis eg har hatt det på dei nynorske festspela kan eg fortelja at eg har hatt det så fantastisk at sjølv ikkje betre vêr kunne gjort det meir fantastisk. Interessert i detaljar? Maria har fått med det meste.)

Ingen kommentarer: