24.11.05




Minus:
- forkjøla: vondt i hovudet, tett i nasa og øyrer, sår hals, hoster om natta.
- eksamenschmeksamen, eller hexamen om du vil. går ikkje bra.
- hjartegreier. seier ikkje meir.
- rotete rom over alle grenser, og første punkt på lista er effektiv hindring for at det skjer noko på den fronten i det nærmaste.
- generell misstemning i selvet: den sokalla "novembern".

Pluss:
- snart juleferi og heim.
- alle eg kjenner eg er gode menneske.
- hilde laga kake i dag.
- den økonomiske stoda er ikkje so verst.
- søster var her i helga.
- Samfundet er ein deilig stad, og laurdag er det julefest.
- har sydd ny kjole til julefesten! i stygg raud velour og fin kvit pelskant.
- marlene dietrich var dødspen og sang fabelaktige songar. Johnny, wenn du Geburtstag hast!

Samanrekning:
Fem minusar og åtte plussar. Det blir tre pluss det, noko som var ein heilt grei karakter å ha på vidaregåande f.eks. Det kunne vore betre, men det kunne absolutt vore dårlegare og. Dessutan bar det bod om betring, og ein visste at over jul kom vårsemesteret som baud på nye sjansar. Stod, gjorde ein uansett på tre pluss.
Eg seier meg nøgd. Litt misstemt, men nøgd.

PS. Illustrasjonane syner ein dag eg var pluss og ein dag eg var minus. Det skulle ikkje vere so vanskeleg å skjøne kva som er kva.

Ingen kommentarer: