7.11.05

Då eg stod på gata på Dragvoll og prata med ei venninne om italiensk-eksamen eg har stroke meg frå slutta eg brått å prate midt i ei setning. Eg vart litt sett ut av ho som gjekk forbi med trillekoffert. Ho såg litt desorientert ut, og likna veldig på nokon eg har sett bilete av men aldri møtt før. Utadvendt som eg er, so kunne eg ikkje late vere å spørje, og ganske riktig; Olaug er i byn, Olaug skal halde forelesning for dei som tek nordisk og ho skal prate og lese på Ni Muser i kveld.

I kveld kan eg ikkje dra til Ni Muser, for eg og Styret mitt skal få tilbakemelding på ein test me har tatt. Det er del i ei hovudoppgåve i psykologi som dreier seg om korleis leiaren sin personlegdom påverker arbeidet i ei gruppe. Og DET, kjære lesar, DET er skummelt det!

Men fyrst, kvart over tolv skal eg høyre Olaug prate om bokmelderi og forfattarskap. Det gler eg meg til.

Ingen kommentarer: