4.11.05



Blant dagens frustrerande faktorar fins mellom anna at epostadressa eg lever gjennom leder@samfundet.no ikkje ser ut til å ville SENDE epost i dag. Berre motta, for so å sortere etter vilkårleg dato. Og DET, kjære ven, er i det samfunnet, for ikkje å seie Samfundet, eg lever i TOTALT UMOGLEG.

Når eg i tillegg har gløymd kompendiet samt oppgåve heime kjennes det ekstra lite matnyttig å vere her. Og apropos mat, so er eg svolten.

Ja, og so ein ting til! Dersom eg skal gjennomføre den planen eg har snust litt på, UTDANNINGSPLANEN altso, so må eg ta opp att matematikk frå vidaregåande. DET kjennes meiningslaust det, og eg angrer bittert på at eg var ung og dum.

No vart det fælt mykje klaging her. Eg legg inn eit fint bilete i staden, for å kompensere for klaginga. For øvrig, biletet er ikkje so fint det er heller dårleg og mørkt og uklårt, men det er jo av Pirum då, og Pirum er alltid fint.

Ingen kommentarer: