5.6.04

I går kveld, på fest hjå President of ISFiT 2005, gjekk eg bort til ein fyr og sa: "Hei, eg er Hjertemari." Det vil seie, fyrst sa eg vel noko slikt som "bokstaver, snøvlesnøvle, blogspot", men poenget var iallefall dette: Hei, eg er Hjertemari. Og han sa oj og hei. Det er har skjedd ein gong og to etter blogger kom inn i livet mitt. Dette: at eg kan gå bort til nokon eg aldri har møtt før og presentere meg med eit namn eg ikkje har i vanlegalivet, og bli kjent att som skrift på internett. Det er kult. Det var ein kjekk fest og ein bra kveld! Hurra!

Und sonst: Det har byrja regne Trondheim, og eg tykkjer det er heilt greit, for eg dreg i morgon. Heim heim heim! Heim for å jobbe, heim for å gå i fjellet, for å sykle, for å bade, for å sy, for å drikke med gamle vener, for å ha ferie, for å tena pengar!

Og dra til tyskland to veker i juli. Aleine. Hoppsann, det blir spennik.

Ingen kommentarer: