13.6.04

"Dersom ein berre skal ha ei Bowie-plate, kva for ei plate skulle det vore då?

Eg har berre ei Bowie-plate. Det er Aladdin Sane. Etter å ha lese om B. i BT i dag var det klart at eg måtte høyre på den. Aladdin Sane. Og difor lurer eg på, er det nok Bowie? Er det nok, "liksom"? Eg er neimen ikkje sikker. Iblant har ein ei kjensle av at det ikkje burde vere nok, at det sulle ha vore slik kjensla var då eg berre eigde to Tom Waits-album. Då kjende eg at eg ville ha meir. Men eg har ikkje den same kjensla for Bowie. Men eg vil.

Kjensler. Herregud. Kva er no detta for noko. Skrivetull.

Øyvind har mykje pengar som han ikkje bruker, for han treng ikkje ting. Eg har ikkje so mykje pengar, for eg bruker dei på ting eg føler for. Er eg heilt skadd? Kjensler for ting?

Er musikk ting?

Ingen kommentarer: