29.6.04

Det er NINA HAGEN og chicks on speed eg høyrer på. Eg lager kassett til FERIETUREN! Hurra, eg skal ta tog i tusen timar med walkman. I love walkman.

Og so noko som eg av uforklarlege grunnar ikkje har nemnd før. For ei tid sidan, for å vere NESTEN nøyaktig ein månad og ei veke, fekk eg e-brev frå RAGNHILD MARGRETHA! Og det må vel vere ei bra dame! Tenk om eg kunne brodere! Det har eg ikkje prøvd på lenge. Då skulle eg har brodert NINA HAGEN på buksa mi, den eg skal sy litt på no etter å ha skrive dette.000

So skal eg lage ei veske som eg kan ta med på FERIETUREN. Eg gler meg slik at eg hoppar omkring og klapper i hendene medan eg kviner. Syster kjem opp og lurer på kva som skjer. Eg berre gler meg veldigveldigveldig.

Det er i morgon eg dreg. Med nattoget frå Bergen til Oslo. Tjoho! Skal DU vere i Køben mellom klokka tre og seks på ettermiddagen på torsdag? Sei i so fall frå. Eg har med mobliteflonen.

Ingen kommentarer: