16.7.02

Eg irriterer meg over at mine fine postar vert fåkka av blogger.

No ete eg rips med sjokolade og mjelk.
No e da sommar, hurra!

Eg pitla ripso ein dag da regna. Da ser bra ut inne frå ein ripsbusk. Fargane var stilige, knallraude rips, knallgrøne blad, og den brunsvarte stammen på buskena. Og alt er vått. Jau, da var tøft.
Ein gong skal eg laga ein film. Den skal heita "stol aldri på nokon som kan blø i ei veka", eller eventuelt "stol aldri på nokon som IKKJE kan blø i ei veka", og skal bli lika kul som Fuckin Åmål. Filmen skal innehalda ei sentral scene, den skal føregå i ein ripsbusk.
Det er til no alt eg veit om filmen eg skal laga, men den skal bli vanvittig bra!

Ifølge ekstremsporaren min, er det mange som søker på namnet mitt, og det får meg til å bli nesten litt uroa. Kven er desse? Er det slekt? Er det ulukkeleg forelska beundrarar? Kan ikkje alle som har søkt på namnet mitt skrive mail og fortelje kven dei er?

Tilslutt i dag, eit lite sitat som eg lo rått av og tenkte "mongo!" då eg las:

"Det er ikke et "jente-skap" med respekt for sin eier som ikke har minst tre plagg hengende med prislappen på..."

Ingen kommentarer: