26.7.02

Det gjekk greit å ha bursdag. Eg fekk mange meldingar og hadde kakebesøk. I grunnen er eg ikkje overstadig oppteken av det der bursdagsstyret (men nok til å skrive om da.) Takk alle, for gratulasjonane!

Dei raraste meldingane eg fekk var frå nummer eg ikkje kjente. Fyrst denne:
"Hei. Du har store pupper. Gratulerer med dageeeeen!"
Deretter:
"Pøh. Du har KJEMPEstore puppar. Gratulera med dagen."

Eg fekk vita kven det var seinare, nokre kompisar av ein kompis. Eg kjenner dei ikkje i det heile, har kun møtt dei ein gong eller tre. Hm. Eg trudde fyrst det var nokre av elevane frå i år, innhaldet var liksom på det nivået.

Telefon fekk eg og, i midten av natto. Ein som nekta for at han var full. Men eg trudde han ikkje, alle som ringer kvart over fire og må ta sats for å sei ord med "r" i er fulle.
"Gratulerer" høyrdes mest ut som "KrrrrathuleRRRaa".

Eg gler meg til å flytta eg gler meg til å flytta eg gler meg til å flytta eg gler meg til å flytta eg gler meg til å flytta eg gler meg til å flytta eg gler meg til å flytta!

Ingen kommentarer: