12.7.02

Eg høyrer på Shonen Knife og latar som eg ikkje er aleine heime og at eg ikkje skal på jobb i morgon.
banana chips, banana chips, banana chips, banana chips, banana chips, ohjeeeeee



Et drit og dø. Vaskemaskina og tørketrommelen våras har gått ad dundas, så i går kveld sykla eg ut til snillegreieLinn for å vaska nåken kle hos henne. So no har eg endeleg, etter mange mange dagar, fått vaska den noko møkkete roskildebuksa. Og nokre andre klede. Brått har eg fleire valg for kva eg skal ha på meg! For ein luksus.

Ein annan luksus: då eg kom heim frå jobb i dag hadde elektrikarmannen vore her og fiksa kjøleskåpet. Det har vore i ufunksjon i over to veker. Uæh. Men no er alt bra. Hurra! Hurra!

Eg vil dusja. Skal eg dusja no eller i morgon tidleg? Kanskje får eg svaret her? I kveld, vart svaret.
Vonar at det ikkje tordnar så mykje i natt som det gjorde i går. Då var eg nesten redd. Mest på vegne av den stakkars kaninen sjølvsagt. Sjølvsagt!

Oh shit, no tordnar det igjen. Då tør eg ikkje ha dataen på.


Ingen kommentarer: