24.1.02

Nokre gongar kjennes det som eg lever i ein kreativitetsørken. Berre eg loggar meg inn her, på edit your blog, kan eg kjenne korleis alt eg har av tankar berre renn sakte vekk. Eg prøver meg på å skrive ein setning eller to, men eg droppar det alltid, for det ver rett og slett for keisamt. Så keisamt at eg ikkje gidd å lese det sjølv ein gong. Og som regel pleier eg å like mine eigne tankar ganske godt, inntil dei skal skrivast ned.
Eg er flinkare til å tenka og snakka enn å skriva.
Enden på viso vert at eg har edit your blog-vindauget liggande nede i verktøyslinja, medan eg ser på alle andre slags mongosider til musikken min er ferdig lasta ned.

Har ingen spanande busshistorier. Den siste boka eg las var Popsongar av Frode Grytten . Eg som likar best flytande, kjenslevar, vakker, skjønnlitteratur eg, ikkje "tunge-bøker-som-mener-noe om samtiden", slik som andre eg kjenner.
Eg likar popsongar veldig bra. Det er ei fantastisk bok. Eg forventar ikkje at alle skal få same oppleving som meg av henne, men mitt liv er iallefall rikare.

Ingen kommentarer: