9.1.02

Det fins jo fleire døme på menneske som vil selga sjela si - og blant dei mest berømte er vel kanskje Faust, men me har jo Fanitullen, eit godt gamalt folkesagn om ein som solgte sjelo si for å bli flink på hardingfele. Men kva oppnår ein eigentleg av å selge sjela si på internett?

Det slo meg her ein dag, at dei venene eg kommuniserer mest med i løpet av veka er Bjørnar, Sjur og Nils. Og då er det MSN, datasnakking. Eg hadde fått gjort så mykje anna om eg ikkje hadde brukt tida mi her, på datamaskina!
Det har jo ein viss underhaldningsverdi, som til dømes PeTre si tulling med å drepa Vonda Sheperd . Men eg gler meg til i kveld, eg, for då byrjer Åpen Post igjen. Hurra!

Og så gler eg meg til helga, for då skal Ragnhild og eg ut og animere oss litt, nei forresten. Animere oss mykje! Det er nok kanskje det eg gler meg mest til.

Ingen kommentarer: