6.12.06

Eg som hadde tenkt å laga adventskalender kvar dag! Men regelmessig har aldri vore eit stikkord for meg, anten me snakkar om blogging, intensjonar, skulearbeid, kosthald og anna. Sporadisk, det er meg.

I dagens luke kan eg tilby nokre godbitar:
Ein språktest frå Språkrådet som handlar om og eller å. Det er med skam å melda at eg ikkje hadde alt riktig. Flaut, men
Denne stakkar anda fortener kanskje ikkje at me ler, men eg ler litt likevel.

Til sist, ei lenke om barnetimen-redaksjonen si nye redaksjonelle avgjerd. Eg tykkjer ikkje "negerkonge" er so gale. Dersom ein verkeleg skal gå inn i små ting som kanskje ikkje er heilt politisk korrekte er det mange bøker som bør fiksast litt på. Born klarer å sjå skilnaden. Kva gjer det med "Negergutten Hoa" av Torbjørn Egner? Det blir vanskeleg å "fjerne støytande ord" i den! Skal alt gamalt berre fjernast og bytast ut med nye, trygge og ufarlege ord?

No skal eg lesa Prinsessebladet eg har kjøpt og drikka brus samstundes som eg ser eit tv-program om den nordiske mannen som far. Simultankapasitet. Digg.

Ingen kommentarer: