27.12.06

Andredag jul, ein festedag kul. Det byrja på julafto, med fylgjande tekstmelding: 
"God jul, Popelku! Snakkas på andredag!". Då visste eg at no er det snart fest.  I går kom denne i åttetida: "E du klar? Rekna me at du stille." Andredag e da julapub på samfunnshuset, tid for å betala 150 kroner for å stå i gongen og snakka med alle dei ein treff ein eller to gongar i året: julapub og påskepub. Sceno i gymsalen er dekorert med eit knallfint banner for bandet so spele, i år "AristoCats". Den mobile baren e køyrd ut i gongen, der sel dei halvlitersboksar helt øve i plastglas for 50 krone, i kafeterian e da vin, rusbrus og hot dog over disk. På innerlommene -  du veit.  To dansa på tre tima. Dagens unge menn vil rather talk than dance with me.  Gamle klasse-
kameratar, prating om 10-årsjubileum i 2008. Alle ser ut til å gå ut i frå at eg skal arrangera, og da e greit da! Bodil e me og, og ho bur jo her i bygdo, men da e eg so hugsa ka alle i klassen heite. Nåken e nett like so dei alltid ha vore, nåken ha forandra seg heilt, andre att ser ut til å vera alt for unge te å koma inn, men so e da eg so e gamal.  Med andre ord, det er heilt fantastisk. 

Invitasjonen til vorspiel som kom på sms var so bra at eg gjer han att her:
"Jula den er her atter ein gong
på tide å dansa all night long.
Tysdag då er det pub her i Fjord`n
då blir det dansing, kanskje på bordet....
Ei samling i Naustdalen før puben da blir,
ta med deg drikke og eit sabla stort flir.
Stova er open og varm ifrå seks,
ta gjerne med musikk eller snacks.
Hjarteleg velkomen er du såvist,
satsar på at kvelden blir ein hit.
Lev vel frå Linn, Tonje og Marte.

Ingen kommentarer: