13.12.05

EG YNSKJER MEG TIL JUL:

Pene, gode, ikkje so veldig store høgtalarar til frk. Mac
På DVD: Slå på ring, eller Six feet under eller Løven, heksa og klesskapet ( BBC-serien altså) eller Little Britain eller twin peaks eller ein fabelaktig film som f.eks Mulholland Drive.
Bok: "Få meg på for faen" av Olaug Nilssen eller "Brev til Milena" av Kafka eller"Typisk norsk" av Petter Schjerven eller ei samling store talar frå 1905 til i dag som eg har høyrd om.
Stor og kul veske som har plass til ein del ting.
Parfyme: "Touch of pink" frå Lacoste eller "Envy" av gucci eller den der turkise flaska som søstra mi har. ("Ralph")
Frosk frå IKEA. Den er dødsfin og har glidelås i munnen so det kan gøymast ting i den.
Kjærast.


Eg var på IKEA i går med Hilde og Anne Ma. Der fann eg ut kva Fusa er. Du visste det kanskje, ikkje, men Fusa er ein forstørrelsesspegel.

Ingen kommentarer: