26.12.02

I dag kjenner eg meg i humør til sitering. Fylgjande utsegn har eg i dag bite meg merke i, av ymse grunnar:


"(Om Ronan Keating: "If Tomorrow Never Comes" ) Dette er en sånn låt som får deg til å tenke. Teksten er virkelig nydelig, og han synger faktisk ganske godt også. Normalt har jeg ikke så stor sans for musikken hans, så jeg fikk omtrent sjokk første gang jeg hørte denne låta. "
Nettdagbokperson, eg skal vere grei å la henne vere anonym

"Ved farfars hatt! Åh, unnskyld kraftuttrykket, Betty"
Henrik Meisel frå "Den spanske flue"

"Hadde Marx levd i dag ville han sagt at såpeoperaer er opium for folket."
Henrique frå São Paulo, funne her

Og til sist eit frå min ven, Christian:

"My name is samuel, and I see you all in hell, yes I see you all in hell. Damn your Eyes"
Johnny Cash

Ingen kommentarer: