26.11.02

Sidan eg like godt er i gong med å ikkje skrive oppgåve:
Dei ubesvarte kan eg ikkje koma på nett no.

1. minnar om ein ekselskar:
Bo Kaspers Orkester - hittils
2. minnar om ein eksven:
Hm.
3.minnar om barndomen min:
Torbjørn Egner, Kine, Åge Aleksandersen
4.får meg til å grina
"The origin of love" frå filmen Hedwig and the angry inch
5.får meg til å le:
Ståle Stiil-albumet me har i kollektivet, særleg rappeballaden "hjertet mitt det banke"
6.får meg til å dansa:
Ah, mykje. Madonna.
7.minnar meg om den eg er samen med:
Definer saman med.
8.vert eg veldig, veldig søvnig av:
Ingenting.
9.skulle eg ynskje eg hadde komponert:

10.skulle eg ynskje var komponert til meg:
Lady in red
11.fyller meg med komplett glede:
Håkan Hellström
13.vil eg gifta meg til:
"from this moment" - shania twain
14.vil eg ha i gravferda mi:

15.vil eg danse klinetango til:
halloooo, klinetango? Men kline til? "Silence is sexy" - Einsturzende Neubauten
16.summerer opp tenåra mine:
Alanis Morrissette kanskje.
17.hata eg før, likar no:_
klassisk musikk
18.vil eg stå opp til:
Nina Hagen
19.vil eg fjerne frå samlinga til foreldra mine:
Dei kan no ha kva dei vil, men eg er ikkje mykje begeistra for Lynni Trekreem
20.vil foreldra fjerna frå samlinga mi:
mine foreldre bryr seg ikkje om slikt
21.eg elska(r), men hadde ikkje høyrd på hadde det ikkje vore for ein ven:
Rammstein
22.får meg til å tenkja på nokon som er død:
"Fragile" Sting.
23.eg likar videoen betre enn songen:
24.minnar om den fyrste forelskinga:
fyrste gong eg kan hugse eg høyrde masse på musikk til forelskinga: "The actor" - michael learns to rock
25.får meg til å skrika og øydeleggja ting:
nei
26.får meg til å tenkja på månen:

27.får meg til å tenkja på sex:
sjå punkt 15
28.får meg til å tenkja på einsemd:

29.får meg i djupe tankar:

30. Skildrar livssituasjonen min perfekt:

Ingen kommentarer: