26.11.02

Rockette etterlyser oppdateringar. Eg kan godt skrive litt om Rockette. Han er ein av dei lengste eg har møtt, og dessutan har han skikkeleg mørk stemme.Og så er han kjempegrei. Han har nemleg sendt meg den gamle stryk-oppgåva si frå i fjor vår, så eg kan lese litt i den og kanskje bruke litt av det som står der. For det spørs om eg klarer å lage heile denne oppgåva av meg sjølv. Neppe!

Rundt meg sit studentar og skriv. Eg sit og døyr, langsamt, langsamt. Eg vil kline. Eg vil danse. Eg vil rope. Eg vil lese fine bøker som handlar om ting som ikkje fins, bøker eg kan legga frå meg om eg vil, og gløyme om eg vil. Eg vil gå heim. Eg vil sove. Eg vil drikke øl. Eg vil klatre.Eg vil synge. Eg vil sykle. Eg vil bade. Eg vil reise. Eg vil snakke i telefonen min. Eg vil få brev. Eg vil sjå film. Eg vil ikkje vere her. Eg vil ikkje skrive oppgåve.

Ingen kommentarer: