5.11.02

Eg tok vekk det styggast ordet frå førre post. Eg var ikkje so sint! Dessutan skal eg sjå den i dag i staden. Såh.
Uansett, i staden så eg "Bind meg, elsk meg", evt. "Atame!" av mr. Almodovar. Det var ein vittig film med Antonia Babe og Victoria Abril, heftige sexscener og vittige folk.

Då eg kom heim kunne Leffa fortelja at han og Endre hadde blitt rævkøyrd av ein mann i eit lyskryss i bydn. So den framande mannen og Leffa var fullt opptekne med å skriva skademelding om bilane sine medan Endre og eg såg muldvarpen på tv, og var kjempeglade for at vår favoritt, Petter, ikkje vart stemd ut.

Tilslutt såg me Eyes wide shut, ein film med mindre sex og meir skummelt enn me hadde trudd. Dessutan ante det oss at det var ein heil masse symbol og greier me ikkje fekk med oss. Men me trudde kanskje farga julalys hadde eit eller anna poeng.

Tilslutt ei dødsfin lenke som atter ein gong er aktuell. Det er jo tysdag i dag.

Ingen kommentarer: