27.8.02

Hahahaha, lommebokinnhald:
Visakort
studentbevis
to små plastbankkort
medlemskortTrondheim Filmklubb
medlemskort NTNUI
medlemskort Samfundet
stamkundekort Platekompaniet
passordkort Samordna Opptak
gamalt medlemskort Nautilus Treningssenter i Bergen
klippekort med 9 attståande klipp, Framo Aktiv
2stk semesterkort, eit frå vår og eit frå no
bilder av: pappa og meg, syster mi, bror min, Bjørnar, Ole Gunnar, Ragnhild(2 stk), Marte, Ingvill, pappa, Ingvild (2stk), Henning
kroner 57,50
visittkort frå min kompis Helge
1 bilete frå ei avis, av sonen til min tidleglegare klassestyrar
5 luftprioritetsklistremerker
3 frimerke til Europa
1 lapp med autograf til kommande gitarstjerne
1 advarselsklistremerke med påskrift "irriterende"
1 knapp frå ein oransje kjole
1 trikkebillett (gråkallbanen)
1 togbillett (Værnes-Åsen)
1 billett flybussen i Bergen
1 billett flybussen i Trondheim
2 dagskort kollektivtrafikk i Oslo
1 billett frå bussen til Dragvoll
1 kvittering Føtex (Roskilde)
1 kinobillett, Heaven

Det var for øvrig ein genial idè å gå på kino. Nokre dagar egnar seg ekstra bra til denslags. Etter å ha tatt oss ganske heftig ut på konsert på fredag, var Sigrun og eg rimeleg utslåtte. Og då var det godt å sjå ein film med likte (og hoderre er usannsynleg vakker). Bra, bra bra.

Det går bra. I går flytta dei to andre inn i kollektivet vårt. Robert og Erik, begge er kjempetynne og kjempelange og spelar golf. Dei er sikkert greie.

Kva meir skulle eg skriva? JO! I går kjøpte eg det nye albumet til Jaga Jazzist. Det er eg strålande nøgd med.

NO GIDDA EG IKKJE SKRIVA MEIR

Ingen kommentarer: