18.8.02

Eg er heime ein liten helgatur. Ein helgatur verka veldig kjipt i det eg dreiv og pakka for å reise frå Trondheim på fredag, men no når eg har vore her var det i grunnen greit.
Ingen må tru at eg har reist heim avdi ei veke vekkefrå er nok til å få meg heim i akutt heimlengsle! Eg har vore i 80-årsdag til besten. Og min eigen 20-årsdag.

Eg haldt ein tale til besten. Og til besto, og foreldra og alle dei andre. Men da gjekk litt treigt, for eg hadde gråten i halsen heila talen. Det var rart, men ganske fint.
Og eg fekk masse positiv tilbakemelding!

Men. Eg har jo flytta!

Trondheim er ein bra by. NTNU ser bra ut.
Den ukjende flatmate er triveleg. Det er supert å bu med bestis Sigrun. Huset er bra.
Min nye sykkel er kjekk. Eg har plutseleg fått ein utdanningsplan. Eg er medlem av Samfundet.

No skal eg legga meg.

Ingen kommentarer: