11.3.08

Stream of consciousness.

Klokka er åtte, eg har sett 4 rådyr beite på åkeren og eg har impregnert sko. Eg har ete ei skjeve av mamma sitt brød med geitost og leverpostei, og ein kiwi.

Eg kjem rett frå nattevakt, og er vaken og ullen på same tid. Klar som den tidlege vårhimmelen, ullen som sau. Eg ser alt, gjennomskodar alt, men har ikkje kapasitet til å tenkje tanken heilt ut. Eller ork til å skrive ned, det tek for lang tid.

Nesten heilt frisk har eg blitt! Framleis er ikkje halsen god, og eg krysser fingrane for at det ikkje skal vare so veldig lenge meir. Sjukdom skikkeleg, skikkeleg kjipt.

Til slutt, to kjappe og fine:
1. Førre veke var eg vitne til at eit piano vart frakta ned ei bratt og svingete trapp. Det gjekk bra!
2. Mamma og pappa var her i helga! Det var veldig, veldig kjekt. Takk for besøket, mamma og pappa!

Ingen kommentarer: