28.11.07

Kor syndig er eigentleg sjokolade? Kjærasten og eg såg Chocolat i dag på ekte white trash-vis. Me tok med kvar vår tallerken lessa over med potet&kålrabistapp og pølser inn i sofaen og såg film. Digg mat, deilig film.

Tanken på sjokolade slapp aldri taket. Medan dei andre såg Rosenborg spele kamp(kjærasten var faktisk på Lerkendal) las eg kokebøker. Eg elskar Nigella. Og no har eg testa dei syndige grensene til det lengste, det dekadente og søte livet ein vanleg onsdagskveld: å bake sjokoladekake som Nigella serverte på nyttårsfesten medan eg drikk eit par glas raudvin og ventar på kjærasten.

No står kaka i omnen. Den inneheld 300 gram sjokolade, 6 egg, 125 gram smør og 175 gram sukker, og er piska saman i tre bollar. Enkelt, ganske kjapt og veldig deilig. Og det kjennes nesten ikkje syndig ein gong.

(I morgon har eg køyretime på slaps og is. Det kvir eg meg til.)

Ingen kommentarer: