12.6.05

Over skrivebordet heng eit bilete av Heikki Holmås, omlag 3 år. Han var eit vakkert barn med sjarmerande bolleklipp.

Det har vore ei stri helg, men finfint. I går var eg på puben (ja, det er bunden form eintal. Det er ikkje so mange pubar i nærleiken). Det er ei stund sidan eg var heime, og JAFFAL sidan eg var på puben, so i fem minutt kjende eg meg nesten som ei rockestjerne. Folk blir glade for å sjå meg att, og eg blir glad for å sjå folk att. Etter fem minutt har eg helst på alle, og nyhendet er ikkje nyhende lenger. Då kan eg setja meg roleg ned og nyta ei kald (og ganske dyr) øl, skjønn karaokesong, og den gode samtalen, vittige frieri og gamle vener.
Morten Visekonge kom i regjeringa, og det med 52 prosent av stemmene, hurra for det. Og på tampen av kvelden, før eg går til sengs: ei ganske festleg liste over boktitlar med "mari" i. No går eg til sengs. Ha ei fin natt.

Ingen kommentarer: