28.6.05




Gratulere med dagen til supersyster, 16 år!

Hurra hurra hurra!


Eg feirer med å vise henne fram i all sin venleik, og no når eg har oppdaga at det går an å legge inn bilder smeller like godt til med eit søtt søskenbilde frå julafta. Eg er den med blanke silikonaktige kinn og grøn kjole (som eg har sydd sjølv). Astrid er den pene som ser ut som fotomodell /idoldeltakar, og den tredje er Heine. Han er 21 og har søkt bibliotekhøgskulen. Eg vonar han kjem inn der!
Eg blir visst heilt nødd til å trykka eit finare bilde av min person ved eit seinare høve, men i dag er det Astrid sin dag, so då får det heller gå at ho er mykje penare enn meg på bildet, for det er jo faktisk heilt riktig. Astrid og eg har baka brownies. 400 g smør, 8 egg, 8 dl sukker. Djises. Det blir tjukkesøstrer av slikt, men det er bursdag og sommarferie, so det får me tola.

Ingen kommentarer: