22.6.05

Eg er stolt over å vera Fusing, og ikkje minst over å vera konsul, for då er namnet mitt i PASSET. Etter medisinkurs (som var litt ekkelt, eg blir svimmel berre av ordet "blodfortynnande" dersom nokon andre seier det høgt) var det lansering av passet på Fjord`n Senter. Sentralbanksjefen sa nokre vakre ord, og etterpå kunne ein få seg pass. Eg fekk nummer 12, og seinare på kvelden fekk eg det påskrive av Eksellensen sjølv.
Oppmøtet var ikkje overstrøymande, men klokka 13 ein tysdag brukar det ikkje vera trengsel på senteret til vanleg heller

Eit knippe gode menneske åt laksamiddag på vakre Engevik Gard, og Eksellensen held ein rørande takketale til dei tilstadesverande. Han kunne ikkje fått til alt dette aleine, og det veit han veldig godt. Eksellensen er ein god mann, og flink til å trekkja fram dei som fortener det!Etter middagen vart eg med heim til den visekongelege residensen, der eg såg dokumentaren saman med magasinet-journalisten (LES MAGASINET NESTE HELG) medan Eksellensen vart fotografert. Etterpå var eg blitt litt full so eg avbraut med meir eller mindre saklege innskot heile tida då journalisten intervjua.

Ingen kommentarer: