22.5.05

I dagbladet i dag vert Nina Witosek, vinnar av Fritt Ords pris, sitert av Henrik Hovland: "Kos er en fare her i Norge. Kos kan paralysere også det intellektuelle livet." Eg står sjølv i umiddelbar fare for å paralyserast av kos. Det har skjedd og kjem til å skje, og eg må ofte bite meg sjølv i tunga eller klype meg i armen for å passe på. Neinei, ein skal ikkje kose seg for mykje! Å kose seg glugg i hel, til dømes! Å døy av kosing, tilbakelent med eit salig smil om munnen. Glad, ja, men like daud.

Neinei, ein skal ikkje kose seg med at Christian kyssar Jåorunn so glad, ein skal rase, RASE seier eg!, mot at Hareidepusen og Bondevik seier at dei ikkje kan gjera noko som helst mot nær foreståande Co2ureinande gasskraftverkutbyggjing utan å kreve skikkeleg reinsing av dritet. "Neinei", yndar Hareide, " Det er Stoltenberg sin feil". Skuldar på Stoltenberg og gøymer seg bak miljøvenlege kyrkjegardar og kompostmakkar, uviljug og søt.

Eg kosar meg IKKJE. Eg er sint. Puh.

Ingen kommentarer: