24.7.04

Pappa kom frå besto og besten i Hardanger med ein stor kasse moreller og eit bakstetrau jordbær. Håhåhå! Eg og syster har rensa jordbær på terassen medan far laga god middag og mor bursdagskake. Det er siste kvelden familien er heime alle, siste i sommar og siste på uvisst lang tid. Hausten? Eller jul?

Bursdagskaka er til meg. Eg skal feira den store dagen, den andre i livet som består av to heilt like siffer i morgon. Med kake og folk! Nokon i nærleiken av Eikelandsosen, Fusa må gjerne stikke innom, velkomen velkomen velkomen!

Lydsporet til kvelden er Øyonn Myren og den litt meir kjende Odd Nordstoga; Nivelkinn. Ei fin plata frå den tid Odd`n ikkje va fullt so kjend som no. Eg kjøpte den til mor og far då eg var i byn no sist. Sio dei betaler husleigo mi i sommar då, takk og takk!

Ingen kommentarer: