28.7.04

JohnOlav, min gode, gode ven kan køyra den store kofferten min opp te Trondheim i bilen sin. E du klar øve ka da betyr? Da betyr at eg får mykje mindre å drassa på når eg skal reisa i måro.

Eg spele Luring, Odd, du veit, inn på ein kassett, og nett no når eg skriv detta so synge han: "Alt for mange lause ting", og da e nett so da e alle klea og arka og greiene i stova han syng om, alle tinga som skal ned i sekk eller koffert og fraktast te Trondheim, der eg bur.

Da e sol og fint, men eg e inne. Eg har på meg dångribuksa te Heine, bror min, utan å kle den særleg godt. Litt sid i rævo kanskje. Eg har tatt meg ei øl for ikkje å bli stressa over pakkinga. (neida, da va berre fordi eg hadde lyst på). Været e so fint, men eg må pakka, for eg reise i kveld.

Eg reise i kveld, eg reise i kveld. Skogane synge bakom, fjordn e blank. Eg reise no.

Ingen kommentarer: