19.7.04

Eg les Vreng!, adbusters sitt magasin. Eg høyrer på  Johndoe, drikk kaffe. Eg er kvalm, og har vondt i magen, men nektar å ta piller. "Det fins ikke piller mot møkkete vann", dessutan er eg MOT å ta piller mot alt mogleg som kjem og går over. Nokre gongar trur eg pillene er farlegare enn å la være å ta dei. Dei tek ikkje vekk det vonde, du berre merkar ikkje at det er vondt lenger.

Snart skal eg på jobb. Jobben eg får betalt for, der eg går no og då, når eg må, men der det alltid er nokon andre som og får betalt for å vera der - og jobben er livet til dei som bur der, som er der alltid. Me går rundt og kontrollerer at det er lettare å leve, gjennom rutiner og hjelp. Når eg tenkjer på det på denne måten er det so utenkjeleg.
 
SMAKERRARTSMAKERASFALTSMAK!
 
Nei, no må eg bli glad, sjølv om det regnar. Ordna glad: god idè, ooooooh-ooooaaaoooh-refreng.  Engasjement: dårleg ord, bra ting.   Bilete til lyst og glede. Hugs, eg var der.

Ingen kommentarer: