22.7.03

On a long deserted wood road: eine weiss und rote Campingwagen. Oui, oui, sacre bleu! SACRE BLØ! BLØ! BLØ! Soaking, Nass, Gjennomvåt, GJØNOBLAUT, av å sykla heim, blinda av sprut. Familie drog avstad med alle regnbuksene. Regnet og tordna jagar alle turistar vekk frå allfarveg KOR ER ALLE TURISTANE? OG REGNJAKKENE? Brent suppe stinkar, sjokolade og yoghurt er ingen god investering for resten av dagen. ACH! SO ist das Leben, eg sovnar motlaus, rastlaus og passiv i mamma si seng. Ich wusste nicht dass ich auch heute Nachtsdienst habe. Fickgeilundscheisse.

Dagen blir ikkje betre når eg brått surfar inn i dette gresselege vesle rimet her, eit rim eg trudde eg hadde gløymd for evig og alltid (og det hadde nok vore best):"If you where a tear in my eye, I would'nt have cried, in fear of loosing you.." - Det tykkjest meg at dette er ikkje noko dikt ein skriv i blågen sin. Eg er ikkje so glad i å henga ut folk. Dersom ein er glad i poesi er dette plassen å gå. Hrmf. Gmfr.


Ingen kommentarer: