27.7.03

1. Wenn dein Leben verfilmt würde, wie wäre der Titel dieses Films?
MARI - i DITT hjarte


2. Welche Songs würden auf dem Soundtrack sein?
Motorpsycho kunne lage musikken. Men Miss Universum - Big skulle vere rulletekstmusikk.

3. Würde es ein Film mit richtigen Schauspielern oder ein Zeichentrick sein? Warum?
Ein blanding, Ekte skodespelarar med teiknefilmselement, for det er tøft.

4. Casting: Wer würde dich spielen, deine Familienmitglieder, Freunde usw. ?
Franka Potente skulle spele meg, Wenche Foss ei av bestemødrene mine, Judi Dench den andre. Eg har ei venninne som byrjer på I; Milla Jovovich. Kusina mi; Christina Ricci, venninne R; Elisabeth Matheson. Eg har ein kompis som Harald Eia kunne få vere. Gerhard får IKKJE noko rolle, ikkje Ingemar heller, enno om han er barnebarnet (oldebarnet?) til Geirr Tveitt. Heller ingen liknande glætte amerikanarar. Men Bruce Willis likar eg, han kan få vere med, sjølv om det til no har vore litt lite skyting og vald i livet mitt. Men kven veit, eg er no berre knapt einogtjue, det kan dukke opp mange skyte/slosse-episodar framleis.

Fredagsfire på ein sundag

Ingen kommentarer: