30.4.03

12 Kule låter, tilfeldig rekkefylgje, eg likar dei fordi:

1.Shonen Knife - Singapore
-Veldig bra intonasjon, god rytme i teksten. God engelsk. Avansert teknikk. I det heile!

2.Nina Hagen - Superboy
-"Es ist ein (hoi,hoi) Superbooooy, er macht dich (hoi, hoi, hoi) GLÜCKLICH"

3.David Bowie - Aladdin Sane
-Kva liker eg eigentleg best med denne plata - coveret eller låtene?

4.Blondie - Attack of the Giant Ants
-Eg elskar linjene som går: La la lalala, la la lalala, la la lalala!

5.Nick Cave - Do you love me?
-Herlig pompøs.

6.Johnny Cash - One
-Fyrste gong eg høyrde denne grein eg faktisk.

7.Nina Hagen - Dread love
-Nina, Nina, tam Kartina

8.Blondie - Platinum Blonde
-ROCK!

9.Leonard Cohen - First we take Manhattan
-Koringa på denne må vere den beste koringa eg kan tenkja meg. Nokon betre?

10.Nina Simone - My baby just cares for me
-Enno ei superNina, og denne er nett avspasert.

11.Radka Toneff - The moon is a harsh mistress
-Kanskje den beste norske syngedama som har levd?

12. Marianne Faithful - Sweetheart
- Ikkje lett å plukka ut ein Marianne F-song. Valet fall på denne, for det er den kulaste discolåta eg veit.

Ingen kommentarer: