18.7.06

Mot i brystet: Eg skal ta lappen til hausten. Det blir skummelt, men eg skal gjere det likavel.
Vett i panne: Eg les bøker. Og øver meg på trafikkskilt.
Stål i ben og arme: I går gjekk me på Ottanosi (976 m.o.h). Gangsperr i dag, det er ein bratt tur.

Eva Marie og dr. H har båe rett svar på Klok på Bok i førre post. Anna Gavalda er forfattaren, "Saman er vi mindre aleine" er tittelen. Gild premie i emning, kjem snart (= når eg får til skænnaren).

Elles er eg midt i to nye bøker. Eg likar båe veldig godt, men eg vil ikkje avsløre dei nett her. (I tilfelle eg skal laga ny Klok-på-Bok, sjølvsagt) Eg les før eg legg meg, og medan eg ligg i hagen og solar meg. Den eine boka passar om kvelden når eg skal legga meg (og helst med ei øl eller ein liten whisky), den andre sola, men helst under forhold ein kan konsentrera seg i . Slike forhald er det no: eg er aleine heime. Difor skal eg ta den med ut i hagen. Eg skal legga ei hageputa på plenen, bretta shortsen oppover låra og t-skjorta opp over magen. Eg skal ha med litt vatn, og eg skal bli bruuuun og klok, vett i panne.

Ingen kommentarer: